مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن

ساخت وبلاگ

 

 

بعداز تعیین هر کاغذ می توانید آن را بازنویسی و فردی سازی فرمائید. طراحی اپلیکیشن  مثلا در عکس فوق ما یک شیت با تیتر “در رابطه ما” را برای نرم افزار خویش ساخت کرده‌اید و محتوای گزینه نظرمان را برای این ورقه ارائه نمودیم. همانگونه که میبینید، اپتو به شایسته ترین صورت ممکن قابلیت فردی سازی هرکدام از صفحه ها نرم افزار شما‌را مقدور می‌نماید. مورد نیاز به اشاره میباشد که برای انتقال صفحه ها متفاوت نرم افزار و تغییر تحول چیدمان آنها کافیست که با به کارگیری از کلیک ماوس و امکان “کشیدن و آزاد کردن” (Drag & Drop) ترتیب آنان‌را تغییر و تحول دهید.

 

 

 

پس از اینکه محتوای نرم افزار آیتم نظرتان را معلوم کردید، می بایست یک قالب برای آن تعیین فرمایید. مورد های مختلفی برای فردی سازی قالب نرم افزار به وسیله وبسایت اپتو ارائه گردیده‌است. مثلا شما می توانید آیکون های مخصوص گزینه نظرتان را به اپ اضافه نمائید یا این که حتی دکوراسیون منوی آن را تغییر و تحول دهید.

 

 

 

پس از اینکه روند ایجاد کرد نرم افزار گوشی گزینه نظرتان به آخر رسید، می‌بایست از آن خروجی اخذ فرمائید. به این خواسته بر روی آیکون منوی اکران داده گردیده در عکس فوق کلیک و آن گاه آیتم “دانلود پوشه اندروید” را تعیین کنید. به همین آسانی پوشه APK نرم افزار آیتم نظرتان را اخذ خواهید کرد.

 

مثال‌ نرم افزار های پباده سازی گردیده بوسیله وبسایت اپتو

شاید اطمینان نکنید البته کمپانی‌ها، نهادها و اشخاص بسیار متعددی برای ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه منحصر به فرد خویش از سرویس ها وبسایت اپتو سود گرفته‌اند. برای مشاهده مثال نرم افزار هایی که با به کارگیری از خدمت این تارنما پباده سازی گردیده‌اند، بر روی این نصیب کلیک نمایید. نرم افزار هایی مثل کارنما، طومار نگاری فرانسوی، راهنمای علم آموزی در بیرون، Jid Kala و اکثری دیگر از نرم افزار های گوشی بوسیله وب سایت اپتو درست شده‌اند.

 

بیشتر بخوانید: تعمیرات lcd 

 

هزینه ایجاد کرد نرم افزار تلفن همراه با به کار گیری از تارنما اپتو چقدر میباشد؟

البته برای اینکه بتوانید به کل امکان هایی وب سایت اپتو به خواسته ایجاد کرد نرم افزار گوشی دسترسی داشته باشید، نیاز میباشد تا با صرف هزینه خیر چندان گزاف اشتراک خدمت های تارنما نام برده را خریداری فرمایید. در شرایط معمولی و تمجید مجانی شما تنها میتوانید به دموی نرم افزار و پلاگین های اپتو دسترسی داشته باشید. با پرداخت هزینه 99 هزار تومان میتوانید قابلیت تشکیل داد یک نرم افزار با دسترسی به کل پلاگین های کاربردی اپتو، قابلیت و امکان استخراج پوشه APK نرم‌افزار، قابلیت و امکان تغییر و تحول ورژن آن و آپ دیت رسانی مستمر برنامه متبوع را در مشت بگیرید.

 

 

 

علاوه بر این، تارنما اپتو یک تعریف‌و‌تمجید 450 هزار تومانی را با تیتر تعرفه طلایی ارائه نموده است که به موجب آن شما قدرتمند به ایجاد کرد 5 نرم افزار با مجموع قابلیت و امکان ها و امکاناتی که در تعریف‌و‌تمجید گذشته اشاره داشتیم، خواهید بود. جذاب میباشد بدانید که وب سایت اپتو پکیج تشکیل داد اپ iOS را با ارزش 350 هزار تومان و به همدم ضمانت نشر نرم‌افزار در نرم‌افزار استور ارائه می‌نماید. برای کسب داده ها بیشتر درباره ی تعرفه های وبسایت نام برده بر روی این بخش کلیک نمائید.

 

بیشتر بخوانید: تعمیر یا این که ردوبدل ال سی دی iPhone 11

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن , نویسنده : عباسی app02 بازدید : 201 تاريخ : شنبه 18 بهمن 1399 ساعت: 21:44

پیشنهاد طراحی اپ

طراحی اپلیکیشن اندروید و ios یک کدام از بازارهای داغ و پرطرفدار طراحی اپلیکیشن  در دنیای تکنولوژی می باشد. امروزه برای جاری ساختن جزئی‌ترین عمل‌ها اپلیکیشن‌های متفاوتی طراحی شده است. به کارگیری از این اپ ها بخش اعظمی از کارهای پرداخت، سفارش و … را با سرعت بیشتر پیش می برد. در ایران نیز شرکت‌های بسیاری در مورد طراحی و ایجاد کرد نرم‌افزار خدماتی کار می‌کنند. این مجموعه‌ها از بهترین و دقیق‌ترین برنامه نویسان اپ بهره‌مند می‌باشند و یکی بهترین شرکت ها طراحی اپلیکیشن در تهران، شرکت وب نگاه است.

 

برای توصیه طراحی اپلیکیشن اندروید معمولا سوالات زیادی برای مشتریان پیش می آید. یکی این سوالهای، هزینه ساخت اپ و به حساب آوردن هزینه‌های مربوط به آن است. تعرفه طراحی نرم‌افزار اندروید و ای او اس با تمرکز به حوزه کاری و امکانات لازم متغیر می باشد، بنابراین برای اطلاع از تعرفه طراحی اپ اندروید و ای او اس نیاز است تا خدمات و امکانات مورد نظر خود را با نرم افزار نویسات اپ وب نگاه در بین بگذارید. ما با ارائه راهکارهای هوشمندانه کسب و کار شما را رونق می بخشیم.

 

برای احتساب هزینه ایجاد کرد اپ با شرکت طراحی سایت وب نگاه تماس حاصل نمایید تا با توجه به نیاز و امکانات مد نظر شما هزینه طراحی نرم‌افزار گوشی را برای شما در قالب پیش فاکتور رسمی ارسال نمایند.

 

.

 

_

تعرفه طراحی برنامه اندروید

 

در سفارش طراحی برنامه موبایل یک کدام از معیارهای مهم هزینه تشکیل داد اپ میباشد. البته آن چه برای شرکت طراحی نرم‌افزار موبایل و سفارش دهنده در جايگاه ی نخستین دارای اهمیت است، کیفیت و کاربردی بودن نرم افزار گوشی میباشد البته از اهمیت هزینه طراحی آن هم نمی اقتدار به راحتی گذشت. در شرکت‌ طراحی نرم‌افزار در تهران برای گزینش هزینه‌ی تعرفه ی نرم‌افزار اندرویدی هیچ نرم افزار ی مالی مشخصی وجود ندارد؛

 

زیرا انتظارات و اهداف صاحب کار از پیشنهاد طراحی اپلیکیشن تلفن همراه گوناگون هست و هزینه ها هم متناسب با آنها متغییر خواهد بود. برای مثال هدف از سفارش طراحی نرم‌افزار پیشنهاد غذا، تبلیغ رستوران و غذاهای آن می باشد و نیاز به استعمال از دست اندرکاران بصری جذاب و بخش های متعدد دارااست که در فایده آن هزینه های طراحی اپ نیز بیشتر خواهد بود. مثلا ی مواردی که بر تعیین میزان تعرفه طراحی برنامه موبایل تاثیر دارااست می توان به دست اندرکاران زیر اشاره نمود.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 197 تاريخ : چهارشنبه 15 بهمن 1399 ساعت: 23:17


یادگرفتن اپلیکیشن نویسی آندروید و فراگیری آندروید  طراحی اپلیکیشن   به طور تصویری و به گویش فارسی می‌توانید فراگیری های آندروید را دانلود و یا این که اخذ پستی فرمایید. فراگیری نرم افزار نویسی اندروید, یادگرفتن فارسی اپلیکیشن نویسی آندروید, یادگرفتن نرم افزار نویسی برای تلفن همراه های هوشمند با به کارگیری از آندروید.

پکیج های آموزشی نرم افزار نویسی اندروید (آندروید) به طور به طور کامل منحصر به فرد به وسیله متخصصین کلیک وبسایت آماده گردیده است.با استعمال از یادگرفتن های نرم‌افزار نویسی  اندروید و فیلم یادگرفتن نرم‌افزار نویسی اندروید میتوانید از صفر تا صد آن را فرابگیرید.

امروزه آندروید (android) یک کدام از درآمدزاترین اپ نویسی ها به حساب آورده می شود.سوای شک وتردید android یکی‌از دوستداشتنی ترین سیستم برهان های هم اکنون حاضر به حساب آورده می شود که بوسیله موسسات مختلفی پشتیبانی میگردد.

اعتنا نمائید که فراگیری تصویری نرم افزار نویسی آندروید را میتوانید هم به طور دانلود و هم به طور پستی در قالب دی او دی ها درب خانه تهیه و تنظیم فرمائید.فراگیری اپ نویسی آندروید تشابه و رابطه متعددی با اپلیکیشن نویسی جاوا نیز دارااست.

شما در کلیک وب سایت یادگرفتن های متفاوتی را در حوزه ساخت سایت و اپلیکیشن نویسی فرا خواهید گرفت. برخی از عناوین عبارت میباشد از فراگیری طراحی سایت ، یادگرفتن  PHP ، یادگرفتن زامارین ، فراگیری نرم افزار نویسی IOS ، فراگیری جاوا ، یادگرفتن فتوشاپ ، فراگیری بهینه سازی وردپرس ، فراگیری SQL ، فراگیری CSS ، یادگرفتن بی نقص وردپرس و روستا ها عناون دیگر میباشد. شما میتوانید بعضا از فراگیری ها را به طور بدون‌پول اخذ فرمایید و برای ماهر خیس شدن یادگرفتن های توسعه یافته را تنظیم فرمایید. این عمل علاوه بر یادگرفتن برای شما این فایده را داراست که شما میتوانید از مشورت ها و پشتیابانی اساتید گروه نیز اسنفاده نمایید.

سیستم ادله اندروید بر طبق هسته لینوکس سازه گردیده‌است.اندروید در واقعیت طرحی میباشد که مخاطب و هسته را به هم دارای ربط می نماید.یادگرفتن نرم‌افزار نویسی اندروید امروزه یکی‌از پرطرفدارترین موضوعات شد‌ه‌است، چرا‌که با فراگیری اندروید هم می اقتدار درامدی مطلوب کسب کرد و هم اینکه اپ نویسی آندروید بسیار جالب و متنوع میباشد.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 221 تاريخ : سه شنبه 14 بهمن 1399 ساعت: 23:05


در قسمت اولیه نوشته ی علمی در زمینه‌ی ضرورت پباده سازی   طراحی اپلیکیشن   برنامه برای هتل ها سخن کردیم و مزایایی که برای مهمانان هتل و صاحبان هتل به ارمغان می‌آورد را برشمردیم. در نصیب دوم این نوشته‌ی‌علمی امکاناتی که یک نرم افزار ماهر هتل میتواند ارائه دهد را تحلیل می‌کنیم. 

چه امکاناتی یک برنامه هتل میتواند داشته باشد؟
1-سهولت و صرفه جویی در طول در هنگام کاوش و رزرو یک اتاق هتل. این خصوصیت برنامه هتل تماما روشن میباشد، البته یک شرط اصلی داراست که می بایست رعایت خواهد شد. پروسه رزرو اتاقها می بایست بی آلایش باشد، کلیک های کمتر، سعی بهتر.

2- جزئیات حالت، مرتبه و امتیازات هتل. یوزرها شما قابلیت و امکان یافتن مسیر مناسب خویش چهت نیل به محل اقامت خویش را خواهند داشت.

3- خبر ها. یوزرها با به کارگیری از اپ هتل درخصوص تخفیفات فصلی و پیشنهادات ویژه با خبر می شوند. مثلا یک تجهیزات تازه هتل، سرویس ها جدید، جشن و پای کوبی ومراسم آینده ...

4- تجزیه و چک. با پباده سازی نرم افزار هتل، می‌توانید با افزودن یک ماژول خلق یوزرها در نرم‌افزار را تجزیه و نظارت فرمائید و بر اثربخشی کمپین های تبلیغاتی چک داشته باشید و منظور های مهمانان را بخوانید. در غایت، شما قدرتمند خواهید بود مجموع منظور های مشتریان خویش را متوجه گردید.

5- آلبوم عکس آلبوم عکس نماهایی از ظواهر و باطن هتل شما ارائه میدهد. همینطور می‌توانید آلبوم های متفاوت درباره‌ی عکس های میهمانان، منوها، نمایشگاه های هتل و غیره تولید نمائید.

6- نقشه هتل این خصوصیت فرصتی را برای ارائه نقشه هتل، برای مثال اتاق ها، تجهیزات درون و بیرون از هتل، و همینطور جاذبه های آن مهیا می نماید.

7- اتاق ها با به کارگیری از این ماژول، شما میتوانید اتاق های هتل خویش را نشان دهید. بنابراین شما میتوانید تصاویر اتاق را آپلود کرده و هزینه اقامت و سرویس ها قابل ارائه در هتل را نشان دهید. داشتن این قابلیت و امکان می‌تواند اخیاری باشد البته یک خصوصیت بسیار مناسب میباشد که می‌تواند در طی مسیر پباده سازی و بسط نرم افزار هتل گزینه دقت قرار گیرد.

8- وفاداری. ساخت وفادرای یوزرها به وسیله نرم افزار یک مزیت اصلی میباشد. فکر کنید یک مهمان یک پرسشنامه را در گوشی خویش لبریز می نماید، هتل درخواست و داده ها بدون نقص درباره‌ی مشتری بالقوه اخذ می نماید. مدیریت هتل اذن میدهد تا برای این مهمان تخفیف در لحاظ گرفته گردد. علاوه بر این، شما می‌توانید به طور اتومات ارائه تخفیفات را مدیر نمائید.

9- ارتباط تلفنی با قسمت های هتل.  این ماژول اذن می‌دهد یک مهمانان به صورت بدون واسطه از نرم‌افزار هتل با قسمت های هتل، رستوران و یا این که ماشین کرایه ای تماس بگیرند و مهمانان کار کشته خواهند بود که آنچه را که میخواهند با یک کلیک به دست آورند.

10- مناسبت ها. شما میتوانید روزنگار رویدادهای هتل خویش را ساخت و ساز فرمایید تا مهمان بتواند عکس های آن‌ها‌را ببیند و در امر رویدادهای اجتماعی آینده آگاه شوند.

11- فرم های برخورد. اضافه کردن قابلیت اخذ نظرها مهمانان بسیار اثرگذار میباشد. با تحلیل سرویس ها هتل بوسیله مشتریان شما می‌توانید داده ها مفیدی را برای نصیب بازاریابی هتل گردآوری فرمایید و برخورد مثبت درباره‌ی هتل خویش را بشنوید. به این ترتیب در لیست تجهیزات لازم نرم افزار هتل این مورد را فراموش نکنید.

12- چت آنلاین. چت آنلاین یک خصوصیت پیام رسانی فوری میباشد که بهتر میباشد در پباده سازی نرم افزار هتل شما ساخت‌و‌ساز گردد. چت آنلاین می‌تواند به وسیله افرادی که قصد بازدید از هتل و یا این که عده ای که درهتل اقامت دارا‌هستند و نیاز به یاری کارمندان هتل دارا هستند مصرف شود. این ماژول به شما یاری می نماید تا در لحظه با مهمانان خویش رابطه برقرار نمائید.

 

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 201 تاريخ : دوشنبه 13 بهمن 1399 ساعت: 23:16

گام ششم: نظارت و بررسیتحلیل نرم افزار هایی که در حوزه شما عمل می‌نمایند   طراحی اپلیکیشن   اولی گام و به دنبال پیش گویی مراحل بازار و تلاش اپ شما در رفع نیاز بازار نقشه خط مش شمارا به صورت قابل توجهی برای شما پر‌نور می‌سازد.به کار گیری از ابزارهای محاسبه مثل Flurry، localytics، preemptive و به دنبال در صورتی‌که سایت دارید ارزیابی مخاطبان با ابزار googleanalytics به شما پیشنهاد میشود.
گام هفتم: Beta testingآزمایش بتا در واقع او‌لین مجال برای شماست تا از جامعه غرض خویش برخورد بگیرید.با این نحوه شما خیر تنهای میتوانید ریسک نرم‌افزار خویش را کاهش دهید بلکه احتمال چشم شدن خویش را در مارکت های برنامه مانند اپلیکیشن استور به صورت قابل توجی میتوانید ارتقاء دهید.
پیش از آزمایش بتا یک سری نکته قابل توجه را در لحاظ بگیرید:
بتا تسترها را شناسایی فرمائید؛ پژوهش ها بازار و فهم و شعور صحیح از جامعه غرض، محاسبه بازار فرآیند بتا تستینگ را به صورت قابل مراعات ای برای شما سهل و آسان می‌نماید.
مشکلات را حذف فرمائید؛ نرم‌افزار شما بایستی در پلتفرم های گوناگون به شکلی جاری اجرا گردد و باگ خاصی ساخت نکند. آزمایش آلفا به شما یاری می‌نماید بیشترین اشتباهات و باگ ها را حذف فرمائید.
برخورد بگیرید؛ اساسا غرض از آزمایش بتا برخورد تصاحب کردن از یوزرها مقصود است، با نظارت صحیح این بازخوردها شما میتوانید اشتباهات جزئی را حذف و رابط و تجربه کاربری اپلیکیشن خویش را بهبود ببخشید.
 
گام هشتم: دیباگ و نشر برنامهدر صدر کارایی فرمایید معیارهای ورودی خویش را بسنجید، قیف فروش و بازاریابی خویش را قدم به قدم تحلیل کرده و خوی یوزرها را به صورت ویژه محاسبه فرمایید و با اعتنا به بازخوردها، نرم افزار خویش را تصحیح فرمائید.بعد از طی پروسه فوق شما می توانید اپلیکیشن خویش را افزایش و در غایت نشر دهید.نکته: اعتنا داشته باشید که تکثیر نرم‌افزار آخر منش وجود ندارد، بلکه شما می بایست بتوانید با به روز های ماهانه تجربه کاربری خویش را دائما بهبود ببخشید تا بتوانید در مارکت خویش را پیشتاز نمایید. 
عده بندیهمان گونه که مطالعه فرمودید، پباده سازی نرم افزار یک عمل تیمی، بزرگ، ظریف و اما بسیار اصلی میباشد که قادر است شمارا در اجرایی کردن ایده هایتان یاری دهد.از آنجایی که اکثر وقت ها موسسه ها پباده سازی نرم افزار توان اجرای ظریف ایده های شما‌را ندارند به شما پیشنهاد میکنیم چنانچه آینده پروژه و اجرای ظریف آن برای شما اهمیت بالایی دارااست، خودتان دست به فعالیت گردیده و مبانی اپ نویسی جاوا اندروید را به صورت عملی و کاربردی بیاموزید.

مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن...
ما را در سایت مقالات کامل و جامع طراحی اپلیکیشن دنبال می کنید

برچسب : طراحی اپلیکیشن, نویسنده : عباسی app02 بازدید : 252 تاريخ : پنجشنبه 9 بهمن 1399 ساعت: 20:13